Contactformulier

Veelgestelde vragen

Wat moet ik weten vooraleer ik contact met jullie opneem?

Minimumleeftijd voor de huur van de mobilhome is 30 jaar.

Wij verhuren vanaf 3 nachten, 4 dagen.

We vragen een waarborg van 1.250 euro.

We richten ons specifiek op koppels (2 personen max.). 

Bestuurders dienen minimaal 3 jaar autobestuurder te zijn en in de laatste 3 jaar vrij te zijn van een schadegeval met verzwarende omstandigheden.

Roken en huisdieren zijn helaas niet toegestaan.

Frituren/gourmetten/kaarsen en andere zaken met brandgevaar in de mobilhome zijn strikt verboden!

Lees hier onze volledige technische fiche met alle regels van het huis.

Voor hoeveel personen is de mobilhome geschikt?

De mobilhome is geschikt tot 4 personen maar wij richten ons specifiek op koppels (2 personen max.), voor maximaal comfort.

Vanwaar die focus op koppels?

We willen onze klanten heel graag een 'adults only' experience aanbieden. Dat betekent maximaal comfort en luxe.

Zijn huisdieren toegelaten?

Huisdieren zijn helaas niet toegelaten. 

Wat betekent het 'all-in' concept?

Wij verhuren volgens het 'all-in' concept. Dit betekent dat we verhuren inclusief een tafel en stoelen, de volledige huisraad (potten, pannen, borden, glazen, bekers, bestek, etc.) en op maat gemaakte hoeslakens. Hiervoor rekenen we geen meerprijs aan.

Hoe ben ik verzekerd?

Alle huurders zijn verzekerd via onze verhuurdersverzekering bij AG Insurance. Zij garanderen 24/7 bijstand onderweg.

Wij vragen een waarborg van 1.250 euro.

Hoe kan ik boeken?

Neem contact met ons op via het contactformulier. We vernemen graag voor welke periode je wenst te boeken en dan maken we een prijs op. Prijzen staan trouwens heel transparant op deze website. Idem voor wat betreft de beschikbaarheid.

Kan ik ook via het Goboony platform boeken?

Momenteel kunnen jullie enkel rechtstreeks bij ons boeken, omdat we de verhuur perfect onder controle willen houden. Wil je boeken? Neem contact op via het contactformulier.

Hoe bereik ik jullie het snelst bij dringende hulp?

Bel ons 24/7 op gsm 0032 497 25 18 16 of mail naar sandra.vanhauwaert@gmail.com

Hoe lever ik de mobilhome terug in?

Je levert de mobilhome gepoetst én proper terug in.

Dit betekent: vuilwatertank en toiletcassette leeg. Frigo/diepvries leeg en netjes. Alle vaat gedaan en alle afval verwijderd. 

Ga IN GEEN GEVAL met de mobilhome naar de carwash. Reinigen met hogedrukreinigers is eveneens uit den boze!

Indien de camper vuil of niet gekuist wordt teruggebracht, rekenen wij een extra schoonmaakkost aan van 250 euro.

Wat gebeurt er als we schade oplopen?

We vragen om ons onmiddellijk op de hoogte te stellen bij problemen, dus ook bij elk schadegeval, zodat we onze verzekering kunnen aanspreken.

Wat moet ik weten over het gebruik van een mobilhome in Belgiƫ?

Check volgende link met alle mogelijke informatie.

Waar kan ik inspiratie opdoen voor mijn volgende mobilhome avontuur?

Hiervoor verwijzen we je graag naar de blog-pagina van Goboony. Je vindt er inspirerende verhalen over heel diverse reisbestemmingen.

Over ons

Mobilhome Avontuur is ontstaan uit een passie voor reizen en de wens om anderen de vrijheid van het mobilhome leven te laten ervaren. Vanuit onze thuisbasis in Lochristi streven we ernaar om onvergetelijke reiservaringen te creëren. Onze persoonlijke aanpak en toewijding aan kwaliteit zorgen ervoor dat elke reis perfect is afgestemd op jouw wensen.

Locatie

Mobilhome Avontuur
Heidegrond 42, 9080 Lochristi